5-LETNIA GWARANCJA PIERWSZĄ „ODSŁONIĘTĄ KARTĄ” NOWEJ STRATEGII ALFY ROMEO W POLSCE.
5-LETNIA GWARANCJA PIERWSZĄ „ODSŁONIĘTĄ KARTĄ” NOWEJ STRATEGII ALFY ROMEO W POLSCE.

5-LETNIA GWARANCJA PIERWSZĄ „ODSŁONIĘTĄ KARTĄ” NOWEJ STRATEGII ALFY ROMEO W POLSCE.

8 lutego, 2021
0 Uwagi
  • Od 1 stycznia 2021 r. Alfa Romeo wprowadza 5-letnią Przedłużoną Gwarancję Maximum Care na wszystkie nowe samochody marki.
  • Program jest skierowany zarówno do Klientów indywidualnych, jak i firm, a gwarantem całej, 5-letniej ochrony pozostaje FCA Poland.
  • Limit do 200 tys. km w ciągu 5 lat daje pełną swobodę wykorzystania samochodów do celów prywatnych oraz jako narzędzia pracy.
  • Maximum Care to chęć podkreślenia wysiłku włożonego przez Koncern w ostatnich latach w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo.

Marka Alfa Romeo wprowadza na nowe samochody 5-letnią Przedłużoną Gwarancję Maximum Care z limitem przebiegu do 200 tys. km. Gwarancja dotyczy wszystkich sprzedanych modeli na terenie Polski od początku stycznia 2021 r., niezależnie od roku produkcji i kanału sprzedaży, a więc skorzystają z niej wszyscy Klienci indywidualni i biznesowi, w tym wynajmy długoterminowe oraz floty.

5-letnia gwarancja Maximum Care obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne. Ogromną zaletą oferowanej usługi jest fakt, że gwarantem w całym, 5-letnim okresie pozostaje FCA Poland, zamiast zewnętrznego ubezpieczyciela pokrywającego koszty napraw. Rozwiązanie to w połączeniu z bardzo szerokim zakresem gwarancji daje Klientowi poczucie większej pewności i bezpieczeństwa.

5-letnia ochrona serwisowa oferowana jest z wyjątkowo dużym przebiegiem sięgającym do 200 tys. km w całym okresie. Daje to średnio 40 tys. km rocznie, co w porównaniu ze statystycznym, rocznym przebiegiem samochodu osobowego w Polsce wynoszącym 20-25 tys. km, zapewnia bardzo dużą swobodę w wykorzystaniu auta, również jako narzędzia pracy.

Powodem, dla którego marka zdecydowała się na ten ruch, jest chęć podkreślenia wysiłku włożonego przez Koncern w ostatnich latach w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo. Ich jakość została już wielokrotnie potwierdzona w rankingach oraz przez samych użytkowników. Fakt, że producent decyduje się na tak długi okres gwarancyjny z limitem przebiegu aż do 200 tys. km, świadczy o zdecydowaniu i pewności marki w zakresie jakości oferowanych produktów.

Rafał Grzanecki, dyrektor marki Alfa Romeo w Polsce, wskazał również na inny pozytywny fakt, który wynika z wprowadzenia przez markę z Mediolanu wydłużonej gwarancji – „Poza oczywistą poprawą oferty dla naszych Klientów, jaką daje nam 5-letnia gwarancja, nie bez znaczenia jest również aspekt postrzegania i wyceny samochodów Alfy Romeo przez ekspertów rynku aut używanych. Dzięki 5-letniej gwarancji, Klienci kupujący dziś modele Alfy Romeo będą mogli sprzedać je za klika lat za wyższą cenę, a osoby decydujące się na wynajem długoterminowy zapłacą niższe miesięczne raty – zapewni to poprawa tzw. wartości rezydualnej, czyli realnej wartości samochodu używanego, która dzięki wydłużonej gwarancji producenta wzrośnie, a w konsekwencji utrata wartości Alfy Romeo będzie znacząco niższa”.

5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care podlegają między innymi:

  • silnik,
  • układ kierowniczy,
  • układ hamulcowy,
  • układ BSG (Belt Start Generator),
  • skrzynia biegów,
  • układ klimatyzacji,
  • systemy ochrony i bezpieczeństwa,
  • układ trakcji elektrycznej,
  • układ chłodzenia i zasilania paliwem,
  • podzespoły elektryczne,
  • przyrządy,
  • przeniesienie napędu,
  • zawieszenie,
  • multimedia.

Usługa Maximum Care obejmuje:

  • pełny koszt części, materiałów i robocizny niezbędnych do wykonania napraw,
  • obsługę i naprawę na terenie Europy oraz w kilku państwach ościennych (szczegóły u Dealerów),
  • zabezpieczenie przed inflacją, wzrostem cen części, materiałów, robocizny i podatku VAT,
  • ważność w całej sieci serwisowej FCA marki Alfa Romeo,
  • gwarancję stosowania oryginalnych części zamiennych.

Wyłączenia:

  • przeglądy i obsługa okresowa,
  • części zużywające się i eksploatacyjnie,
  • elementy blacharskie i lakiernicze (pełen wykaz wyłączeń jest podany w Ogólnych Warunkach Maximum Care).

Ponadto, Wydłużona Gwarancja umożliwia zakup pakietu odnawiającego fabryczne usługi Assistance w okresie dodatkowej ochrony tj. po pierwszych 2 latach, które obejmują naprawę pojazdu na drodze, samochód zastępczy, hotel, kontynuację podróży/powrót do domu, holowanie oraz całodobową informację przez wszystkie dni w roku, lub Assistance Light, zapewniające pomoc na drodze i holowanie.

Warunki gwarancji dotyczące ochrony nadwozia nie ulegają zmianie i wynoszą 3 lata na powłokę lakierniczą oraz 8 lat na perforację blach w wyniku korozji.

Do dyspozycji wszystkich Klientów Alfy Romeo jest zawsze Infolinia 24h/365 pod numerem 00 800 2532 0000 (00 800 Alfa 0000), gdzie nasi konsultanci służą pomocą i odpowiedzą na pytania dotyczące ich samochodu.

Marka Alfa Romeo.
Założona w 1910 r. Alfa Romeo zbudowała swoją legendę na torach wyścigowych. Przed trzema laty triumfalnie powróciła do Mistrzostw Świata Formuły 1, obecnie jako Alfa Romeo Racing ORLEN.
Marka, której samochody dwukrotnie wyróżniono tytułem „Car of the Year”, łączy  tradycję, sportową pasję, innowacyjną inżynierię i piękny, wyrafinowany design. Cechy te znajdują odzwierciedlenie w aktualnej gamie modelowej, którą tworzą wielokrotnie nagradzana, wyróżniająca się niepowtarzalnym stylem i mocnym charakterem kompaktowa Giulietta, rasowy sedan Giulia o idealnych proporcjach, rozkładzie masy i prowadzeniu oraz pierwszy w gamie marki SUV z napędem 4×4, Stelvio.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prawa autorskie © 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.