W tegorocznym badaniu marka FIAT została sklasyfikowana na drugiej pozycji, z łączną oceną na poziomie 93,7 proc. Audytorzy wysoko ocenili organizację salonu (99%), obsługę klienta (92%) i jazdę testową (98,4%). Awans na czołowe pozycje w tym badaniu to dowód nieustannej pracy przedstawicieli marki FIAT nad poprawą standardów obsługi klienta i wielkiej uważności na jego potrzeby.
Redakcja magazynu „Auto Świat” juz po raz 20. zorganizowała ogólnopolskie badanie pracy salonów samochodowych czołowych producentów obecnych na naszym rynku. Wielki Test Salonów ma formułę badania przez tajemniczego klienta – anonimowi audytorzy odwiedzili 339 punktów sprzedaży w całym kraju, reprezentujących 25 marek. Salony dobierane są tak, żeby w ramach każdej marki zbadać jakość obsługi w ok. 30 proc. showroomów (nie mniej niż w 10). Audyt obejmuje trzy główne kategorie: organizację salonu, jakość obsługi i jazdę testową. Maksymalnie można otrzymać 100 punktów procentowych.
Źródło: https://www.media.stellantis.com/pl-pl/fiat/press/fiat-na-drugim-miejscu-w-wielkim-tescie-salonow